Anonieme sponsor.
Een nieuwe sponsor meldde zich dit jaar spontaan aan.
Dit echtpaar heeft samen besloten om een goed doel dichtbij huis te willen steunen en omdat ze een bewoner van Octopus kennen,

gekozen voor Octopus. Mede gegeven door het feit dat ze al vele jaren de zorg rondom deze bewoner van dichtbij hebben meegemaakt en daarvoor heel veel waardering en respect hebben.
Het bedrag dat dit echtpaar voorlopig jaarlijks wil schenken bedraagt € 10.000,-. Een super bedrag waarmee Octopus ontzettend veel extra’s kan bieden.

Deze vrienden van Octopus zorgen ervoor dat het leven voor zowel bewoners, personeel als ouders in Octopus nog huiselijker en aangenamer wordt.
Namens alle bewoners, ouders maar ook zeker het personeel en onze zorgaanbieder Zorgwiel, een heel oprecht: Dank je wel!

cheque 2 A

Speciale collecte bij overlijden van de oma van Marijn.
Bij deze collecte wordt een bedrag van € 1000,00 opgehaald.

Dit bedrag is bijgedragen aan de aanschaf van een speciale hometrainer voor mensen met een beperking.
De bewoners zijn er erg blij mee. Hiervoor Hartelijk Bedankt!

hometrainer 2a

Bijdrage urenvergoeding vrijwilligers Rozenfestival 2018.
Voor het Rozenfestival werken vrijwilligers mee aan de opbouw.

Hiervoor ontvangen zij een urenvergoeding en kunnen deze schenken aan een stichting.
Aan stichting Octopus wordt 496 uur geschonken door 20 vrijwilligers, dit is een bedrag van € 2196,00.
Voor dit bedrag wordt de snoezelruimte aangepakt en verbeterd.
Vrijwilligers Bedankt!

Wünschfest
18 augustus werd in Grubbenvorst het Wünschfest georganiseerd.
Een Oktoberfest in  Tiroler stijl, waar een keur aan artiesten van Limburgse bodem pro deo heeft opgetreden om zo hun bijdrage te leveren aan het goede doel.
De totale opbrengst van het Wünschfest komt ten goede aan de wensen.
Deze zijn heel verschillend van aard.... voor Octopus was een dagje uit naar de Belevenis in Arnhem gevraagd en......
tot onze verrassing zijn we genomineerd en mochten een leuk bedrag ontvangen van de organisatie.
Super bedankt organisatie en medewerkers van het Wünschfest, de bewoners hebben een TOP dag gehad!!!!

Monique en Ria wens

MTI B.V.
Op 20-3-2020 een bijdrage van € 1000 voor een electrische rolstoelfiets.

Stichting World Master Team.
Op 23-11-2020 een donatie van € 400.